Skip to content

Aktualności

2023-05-05

Prezentacja systemu enova365 – czego można się spodziewać?

Jak pracujemy: prezentacja enova365 i proces handlowy Alt One

Dzisiaj powiemy jak wygląda typowa prezentacja systemu ERP enova365 przez handlowca oraz proces ofertowania. Na początku nasz handlowiec spotyka się z klientem, aby poznać jego potrzeby i wymagania. Dzięki temu dowiaduje się, jakie funkcje enova365 będą dla niego najbardziej przydatne.

Nasz proces

Pierwszym krokiem jest zrozumienie potrzeb klienta. Podczas rozmowy pytamy o krótko- i długoterminowe strategie biznesowe oraz istniejące problemy. Wszystko to po to, żeby dokładnie poznać potrzeby firmy i określić, jak enova365 może pomóc w uzyskaniu konkretnych celów.
Następnie handlowiec i osoba merytoryczna przedstawia podstawowe informacje o systemie, takie jak jego moduły i możliwości integracji z innymi narzędziami. W czasie prezentacji omawiamy rozwiązania i usprawnienia, które można osiągnąć dzięki systemowi, w tym także narzędzia autorskie Alt One, które są specjalnie zaprojektowane, aby ułatwić i przyspieszyć codzienne korzystanie z enova365.
Na spotkaniu ustalimy też, czy współpraca będzie pasować. Po zapoznaniu się z Twoimi potrzebami rozważymy strategie i rozwiązania programowe, które pomogą Ci osiągnąć Twoje cele.

Jeśli chcesz zobaczyć jak system enova365 działa w praktyce, umów się z nami na prezentację

Warto zdecydować się na spotkanie naszymi przedstawicielami, którzy chcą pomóc Twojej firmie rozwijać się i prosperować. Alt One istnieje na rynku od lat i posiada w swoim portfolio setki klientów z różnych branż. Spotkania prezentacyjne z Alt One zawsze były i będą nieodpłatne. Jeśli chcesz umówić się na prezentację, na której ocenisz możliwości systemu ERP enova365, napisz na handlowy@altone.pl

Kolejny krok: przedstawienie oferty

Następnie dział handlowy opracowuje ofertę i spotyka się z klientem aby z omówić wycenę. W ofercie mogą znaleźć się elementy takie jak:

  • kosztorys wdrożenia systemu, w tym koszty licencji, szkoleń oraz prac związanych z konfiguracją i integracją,
  • lista modułów i funkcji enova365, które najlepiej odpowiadają na potrzeby klienta,
  • szacunkowy czas trwania projektu i informacje o etapach projektu wdrożeniowego,
  • informacje na temat wsparcia technicznego i utrzymania systemu po wdrożeniu.

Każda oferta jest dostosowana do indywidualnych potrzeb klienta i będzie zawierała szczegółowe informacje na temat wdrożenia enova365 w jego firmie. Ostatecznie, omawiamy z klientem kwestie finansowe, takie jak koszty wdrożenia i licencjonowania systemu enova365 – co jest kluczowe w procesie ofertowania. Następnym krokiem jest już propozycja treści umowy wdrożeniowej.

Wierzymy, że nasze podejście do przedstawiania oferty na system enova365 jest kompleksowe i skuteczne. Jeśli macie jakiekolwiek pytania zapraszamy do kontaktu na : handlowy@altone.pl lub przez formularz→

Zobacz także