Skip to content

enova365 Handel 

Skuteczne zarządzanie działalnością handlową

Odkryj jak enova365 wspiera efektywne prowadzenie działalności handlowej Twojego przedsiębiorstwa. Dzięki podstawowym funkcjom systemu, enova365 Handel umożliwia tworzenie dokumentów, zarządzanie towarami i cenami oraz przechowywanie istotnych informacji o kontrahentach, bankach i urzędach. Dodatkowo, moduł jest inteligentnie zintegrowany z Ewidencją Środków Pieniężnych, co uzupełnia jego funkcjonalność o skuteczne rozliczenia z kontrahentami oraz integrację z księgową Ewidencją Dokumentów i Rejestrem VAT. Zainwestuj w enova365 Handel i usprawnij zarządzanie działalnością handlową Twojej firmy.

enova365 Handel

Jedno miejsce, wszystkie procesy, maksymalna efektywność

Zamówienia i zlecenia

Zyskaj możliwość automatycznego rejestrowania zamówień składanych przez sklepy internetowe oraz narzędzia obsługujące EDI.  enova365 umożliwia skuteczną integrację z różnymi platformami, co pozwala na błyskawiczne rejestrowanie i przetwarzanie zamówień, zwiększając efektywność operacyjną Twojego przedsiębiorstwa. 

EDI w enova365

Dedykowany moduł EDI  umożliwia bezproblemową wymianę dokumentów elektronicznych pomiędzy firmami czy instytucjami. Dokumenty w postaci plików o ustandaryzowanej strukturze są generowane przez jedną firmę i łatwo importowane przez drugą. Co istotne, obie firmy mogą korzystać z zupełnie różnych systemów informatycznych.

Sprawna i efektywna obsługa magazynu

Wspieraj swoją firmę dzięki modułowi obsługi magazynu w enova365, dostosowanemu specjalnie do potrzeb handlu. Oprogramowanie ERP pozwala elastycznie kształtować procesy wydań i przyjęć magazynowych, ułatwiając precyzyjną analizę rozchodów towarów. W jednym miejscu znajdziesz kompleksowe informacje o produktach, takie jak data przyjęcia, stan magazynowy, czy data wydania. Dodatkowo, dzięki funkcji Multi, z łatwością analizujesz i zarządzasz procesami handlowymi nawet z urządzeń mobilnych.

Sprzedaż

enova365 pozwala na skorzystanie z gotowych dokumentów sprzedaży dla różnych rodzajów transakcji. Twoi handlowcy nawet w delegacji
będą mogli generować potrzebne dokumenty.

Zakupy

Zakup unijny, odwrócony VAT czy faktura zaliczkowa? Moduł Handel jest gotowy na różne rodzaje transakcji. Tworzenie przyjęć magazynowych i rejestrowanie kosztów jest szybkie i łatwe.

Pulpit kontrahenta

Z enova365 proces rejestracji i zamówienia od odbiorców jest zautomatyzowany i skrócony.
Twoi kontrahenci zyskają dostęp do swojego Pulpitu, w którym będą mogli śledzić swoje poprzednie i aktualne zamówienia oraz faktury. Poprzez Pulpit możesz udostępnić dedykowane oferty, cenniki czy stany magazynowe.

Raporty i zestawienia

Oprogramowanie pozwala nie tylko na elastyczne dostosowywanie treści raportów, ale również definiowanie kolorystyki, umożliwiając wyróżnianie kluczowych informacji. Teraz możesz tworzyć spersonalizowane raporty i zestawienia, które najlepiej odpowiadają specyfice Twojego biznesu, zapewniając kompletną kontrolę i czytelność danych.

enova365 Handel

Odkryj pełną gamę korzyści, jakie oferuje enova365:

 

  • kompleksowa informacja na temat kontrahenta w jednym miejscu,
  • przyspieszenie wprowadzania danych,
  • automatyzacja procesu wystawiania dokumentów,
  • eliminowanie ryzyka pomyłek,
  • szczegółowa ewidencja ofert oraz zamówień,
  • bieżąca kontrola stanu należności i zobowiązań,
  • możliwość indywidualnego dostosowania obrotu magazynowego do potrzeb przedsiębiorstwa.

Wykonaliśmy już ponad 420 skutecznych wdrożeń enova365

Zmaksymalizuj efektywność swojego biznesu!

 
Dowiedz się więcej i skontaktuj się z nami.