enova365 Handel
Skuteczne zarządzanie działalnością handlową
Odkryj jak enova365 wspiera efektywne prowadzenie działalności handlowej Twojego przedsiębiorstwa. Dzięki podstawowym funkcjom systemu, enova365 Handel umożliwia tworzenie dokumentów, zarządzanie towarami i cenami oraz przechowywanie istotnych informacji o kontrahentach, bankach i urzędach. Dodatkowo, moduł jest inteligentnie zintegrowany z Ewidencją Środków Pieniężnych, co uzupełnia jego funkcjonalność o skuteczne rozliczenia z kontrahentami oraz integrację z księgową Ewidencją Dokumentów i Rejestrem VAT. Zainwestuj w enova365 Handel i usprawnij zarządzanie działalnością handlową Twojej firmy.
Jedno miejsce, wszystkie procesy, maksymalna efektywność
Zamówienia i zlecenia
Zyskaj możliwość automatycznego rejestrowania zamówień składanych przez sklepy internetowe oraz narzędzia obsługujące EDI. enova365 umożliwia skuteczną integrację z różnymi platformami, co pozwala na błyskawiczne rejestrowanie i przetwarzanie zamówień, zwiększając efektywność operacyjną Twojego przedsiębiorstwa.
EDI w enova365
Dedykowany moduł EDI umożliwia bezproblemową wymianę dokumentów elektronicznych pomiędzy firmami czy instytucjami. Dokumenty w postaci plików o ustandaryzowanej strukturze są generowane przez jedną firmę i łatwo importowane przez drugą. Co istotne, obie firmy mogą korzystać z zupełnie różnych systemów informatycznych.
Sprawna i efektywna obsługa magazynu
Wspieraj swoją firmę dzięki modułowi obsługi magazynu w enova365, dostosowanemu specjalnie do potrzeb handlu. Oprogramowanie ERP pozwala elastycznie kształtować procesy wydań i przyjęć magazynowych, ułatwiając precyzyjną analizę rozchodów towarów. W jednym miejscu znajdziesz kompleksowe informacje o produktach, takie jak data przyjęcia, stan magazynowy, czy data wydania. Dodatkowo, dzięki funkcji Multi, z łatwością analizujesz i zarządzasz procesami handlowymi nawet z urządzeń mobilnych.
Sprzedaż
enova365 pozwala na skorzystanie z gotowych dokumentów sprzedaży dla różnych rodzajów transakcji. Twoi handlowcy nawet w delegacji
będą mogli generować potrzebne dokumenty.
Zakupy
Zakup unijny, odwrócony VAT czy faktura zaliczkowa? Moduł Handel jest gotowy na różne rodzaje transakcji. Tworzenie przyjęć magazynowych i rejestrowanie kosztów jest szybkie i łatwe.
Pulpit kontrahenta
Z enova365 proces rejestracji i zamówienia od odbiorców jest zautomatyzowany i skrócony.
Twoi kontrahenci zyskają dostęp do swojego Pulpitu, w którym będą mogli śledzić swoje poprzednie i aktualne zamówienia oraz faktury. Poprzez Pulpit możesz udostępnić dedykowane oferty, cenniki czy stany magazynowe.
Raporty i zestawienia
Oprogramowanie pozwala nie tylko na elastyczne dostosowywanie treści raportów, ale również definiowanie kolorystyki, umożliwiając wyróżnianie kluczowych informacji. Teraz możesz tworzyć spersonalizowane raporty i zestawienia, które najlepiej odpowiadają specyfice Twojego biznesu, zapewniając kompletną kontrolę i czytelność danych.
Odkryj pełną gamę korzyści, jakie oferuje enova365:
- kompleksowa informacja na temat kontrahenta w jednym miejscu,
- przyspieszenie wprowadzania danych,
- automatyzacja procesu wystawiania dokumentów,
- eliminowanie ryzyka pomyłek,
- szczegółowa ewidencja ofert oraz zamówień,
- bieżąca kontrola stanu należności i zobowiązań,
- możliwość indywidualnego dostosowania obrotu magazynowego do potrzeb przedsiębiorstwa.