enova365 dla Biur Rachunkowych
Zapraszamy do odkrycia, dlaczego enova365 to idealne rozwiązanie dla biur rachunkowych. Oprogramowanie umożliwia kompleksową obsługę Klientów prowadzących zarówno uproszczoną księgowość, jak i opartą o plan kont.
Stacjonarny i mobilny dostęp przez wiele urządzeń (laptop, tablet, smartfon) umożliwia biurom i ich klientom wygodną pracę z oprogramowaniem dostosowanym do wspólnych potrzeb.
Efektywnie obsługuj swoich Klientów i zyskaj pełną kontrolę nad procesami księgowymi.
-
enova365 umożliwia efektywne ewidencjonowanie i księgowanie dokumentów, eliminując ryzyko pomyłek i przyspieszając procesy.
-
Generuj deklaracje podatkowe oraz sprawozdania bieżące i okresowe z łatwością, dostosowując się do obowiązujących przepisów.
-
Zarządzanie JPK: System umożliwia generowanie i wysyłkę Jednolitego Pliku Kontrolnego, zapewniając zgodność z wymaganiami urzędów.
-
Prowadź pełną obsługę kadrową i płacową, zapewniając transparentność i zgodność z przepisami.
-
Skorzystaj z funkcji prowadzenia ewidencji środków trwałych, ułatwiającej kontrolę nad aktywami firmy.
Jedno miejsce, wszystkie procesy, maksymalna efektywność
Rozliczenia kadrowo-płacowe
- Elektroniczna wysyłka zaszyfrowanych pasków płacowych na adresy mailowe pracowników z opcją haseł SMS.
Bez dodatkowych kosztów, bez drukowania, szybko i bezpiecznie, bezpośrednio do pracownika. - Dystrybucja podpisanych elektronicznie deklaracji rocznych PIT i IMIR za pomocą pulpitów pracowniczych, z potwierdzeniem pobrania dokumentu. Pełna kontrola nad wysłanymi dokumentami, redukcja kosztów przygotowania i wysyłki: bez drukowania, skanowania lub ręcznego podpisywania.
- Automatyzacja wymiany dokumentów i informacji pomiędzy oprogramowaniem enova365 w biurze rachunkowym a systemem klienta. Za pośrednictwem tego mechanizmu mogą być przesyłane dane, takie jak: lista pracowników, lista kontrahentów, lista banków i urzędów, formy płatności. Bezpieczne przesyłanie dokumentów pomiędzy dwoma niezależnymi instalacjami.
- Eksport list płac do systemów księgowych klienta.
- Możliwość migracji pełnej historii płacowej z poprzednich systemów.
- Obsługa modułu pracowników delegowanych do UE.
Obsługa księgowa
- Funkcja automatycznego wysyłania powiadomienia o nowych dokumentach, zadaniach lub komentarzach ze strony księgowego obsługującego dany proces po stronie biura rachunkowego.
- Automatyzacja wymiany dokumentów i informacji pomiędzy oprogramowaniem enova365 w biurze rachunkowym a systemem klienta. Za pośrednictwem tego mechanizmu mogą być przesyłane różnego rodzaju dane, takie jak: dokumenty handlowe, dokumenty magazynowe, raporty kasowe, rozliczenia, lista banków i urzędów, formy płatności. Bezpieczne przesyłanie dokumentów pomiędzy dwoma niezależnymi instalacjami.
- Możliwość przeprowadzania operacji jednocześnie na wielu bazach – generowanie eDeklaracji, JPK_VAT, tworzenie okresów obrachunkowych, generowanie kont i schematów.
Wzmocnij relacje z klientami
Pulpit Klienta Biura Rachunkowego
-
enova365 umożliwia efektywne ewidencjonowanie i księgowanie dokumentów, eliminując ryzyko pomyłek i przyspieszając procesy.
-
Generuj deklaracje podatkowe oraz sprawozdania bieżące i okresowe z łatwością, dostosowując się do obowiązujących przepisów.
-
Zarządzanie JPK: System umożliwia generowanie i wysyłkę Jednolitego Pliku Kontrolnego, zapewniając zgodność z wymaganiami urzędów.
-
Prowadź pełną obsługę kadrową i płacową, zapewniając transparentność i zgodność z przepisami.
-
Skorzystaj z funkcji prowadzenia ewidencji środków trwałych, ułatwiającej kontrolę nad aktywami firmy.
Klient biura rachunkowego w zasięgu kliknięcia!
- Klient Biura Rachunkowego korzysta z Pulpitu enova365 do wystawiania faktur sprzedaży, Proform, faktur dostawy oraz zaliczkowych. Bez konieczności zakupu oprogramowania.
- Klient biura ma możliwość łatwego wprowadzania dokumentów zakupowych wraz z załącznikami.
- Przejrzyste prezentacje informacji z działalności, dostęp do rozliczeń podatkowych i eksport przelewów do pliku ułatwiają codzienną pracę.
- enova365 umożliwia prezentację kluczowych informacji dotyczących prowadzonej działalności, udostępnianie danych rozliczeń podatkowych, generowanie wydruków z obszaru zapisów księgowych oraz środków trwałych. Dzięki temu Klient Biura Rachunkowego ma pełną kontrolę nad swoimi finansami i działalnością.
Odkryj nasze realizacje dla Biur Rachunkowych:
- Wdrożenie Pulpitów Pracownika i Kierownika w sieci sklepów odzieżowych. Dzięki aplikacji kierownicy sklepów zarządzają czasem pracy pracowników, przekazują dane do payroll’u. Mają możliwość ustawienia planu pracy (grafiku) na każdy dzień miesiąca i weryfikacji jego wykonania.
- Wdrożenie makr obsługujących czas pracy dla dużej liczby pracowników. Rozwiązanie pozwala na przekazywanie danych z systemu do rejestracji czasu pracy klienta biura do systemu rozliczania płac. Wymiana różnego rodzaju plików ogranicza ręczne wprowadzanie danych, przyspiesza dostęp do informacji i zarządzanie nią, a także oszczędza czas pracy.
- Przygotowanie arkuszy do danych osobowych nowo zatrudnionych pracowników, które umożliwiają szybkie wprowadzenie danych do systemu enova365.
- Migracja danych nowych klientów.
- Przygotowanie arkuszy do importu dokumentów sprzedaży/zakupu z innych systemów, na których pracuje klient biura rachunkowego, co umożliwia szybkie ich zaewidencjonowanie i zaksięgowanie w enova365.
- Migracja BO z innych systemów (również w trakcie trwania roku obrachunkowego).
- Dostosowanie formatek do dokumentów usprawniających księgowanie.