Skip to content

enova365 dla Biur Rachunkowych

Skuteczna obsługa klientów, pełna kontrola nad procesami księgowymi

Zapraszamy do odkrycia, dlaczego enova365 to idealne rozwiązanie dla biur rachunkowych. Oprogramowanie umożliwia kompleksową obsługę Klientów prowadzących zarówno uproszczoną księgowość, jak i opartą o plan kont.

Stacjonarny i mobilny dostęp przez wiele urządzeń (laptop, tablet, smartfon) umożliwia biurom i ich klientom wygodną pracę z oprogramowaniem dostosowanym do wspólnych potrzeb.

enova365_finanse i ksiegowosc
enova365 BR

Efektywnie obsługuj swoich Klientów i zyskaj pełną kontrolę nad procesami księgowymi.

  • enova365 umożliwia efektywne ewidencjonowanie i księgowanie dokumentów, eliminując ryzyko pomyłek i przyspieszając procesy.

  • Generuj deklaracje podatkowe oraz sprawozdania bieżące i okresowe z łatwością, dostosowując się do obowiązujących przepisów.

  • Zarządzanie JPK: System umożliwia generowanie i wysyłkę Jednolitego Pliku Kontrolnego, zapewniając zgodność z wymaganiami urzędów.

  • Prowadź pełną obsługę kadrową i płacową, zapewniając transparentność i zgodność z przepisami.

  • Skorzystaj z funkcji prowadzenia ewidencji środków trwałych, ułatwiającej kontrolę nad aktywami firmy.

Jedno miejsce, wszystkie procesy, maksymalna efektywność

Rozliczenia kadrowo-płacowe

  • Elektroniczna wysyłka zaszyfrowanych pasków płacowych na adresy mailowe pracowników z opcją haseł SMS.
    Bez dodatkowych kosztów, bez drukowania, szybko i bezpiecznie, bezpośrednio do pracownika.
  • Dystrybucja podpisanych elektronicznie deklaracji rocznych PIT i IMIR za pomocą pulpitów pracowniczych, z potwierdzeniem pobrania dokumentu. Pełna kontrola nad wysłanymi dokumentami, redukcja kosztów przygotowania i wysyłki: bez drukowania, skanowania lub ręcznego podpisywania.
  • Automatyzacja wymiany dokumentów i informacji pomiędzy oprogramowaniem enova365 w biurze rachunkowym a systemem klienta. Za pośrednictwem tego mechanizmu mogą być przesyłane dane, takie jak: lista pracowników, lista kontrahentów, lista banków i urzędów, formy płatności. Bezpieczne przesyłanie dokumentów pomiędzy dwoma niezależnymi instalacjami.
  • Eksport list płac do systemów księgowych klienta.
  • Możliwość migracji pełnej historii płacowej z poprzednich systemów.
  • Obsługa modułu pracowników delegowanych do UE.

Obsługa księgowa

  • Funkcja automatycznego wysyłania powiadomienia o nowych dokumentach, zadaniach lub komentarzach ze strony księgowego obsługującego dany proces po stronie biura rachunkowego.
  • Automatyzacja wymiany dokumentów i informacji pomiędzy oprogramowaniem enova365 w biurze rachunkowym a systemem klienta. Za pośrednictwem tego mechanizmu mogą być przesyłane różnego rodzaju dane, takie jak: dokumenty handlowe, dokumenty magazynowe, raporty kasowe, rozliczenia, lista banków i urzędów, formy płatności. Bezpieczne przesyłanie dokumentów pomiędzy dwoma niezależnymi instalacjami.
  • Możliwość przeprowadzania operacji jednocześnie na wielu bazach – generowanie eDeklaracji, JPK_VAT, tworzenie okresów obrachunkowych, generowanie kont i schematów.

Wzmocnij relacje z klientami

Pulpit Klienta Biura Rachunkowego
  • enova365 umożliwia efektywne ewidencjonowanie i księgowanie dokumentów, eliminując ryzyko pomyłek i przyspieszając procesy.

  • Generuj deklaracje podatkowe oraz sprawozdania bieżące i okresowe z łatwością, dostosowując się do obowiązujących przepisów.

  • Zarządzanie JPK: System umożliwia generowanie i wysyłkę Jednolitego Pliku Kontrolnego, zapewniając zgodność z wymaganiami urzędów.

  • Prowadź pełną obsługę kadrową i płacową, zapewniając transparentność i zgodność z przepisami.

  • Skorzystaj z funkcji prowadzenia ewidencji środków trwałych, ułatwiającej kontrolę nad aktywami firmy.

enova365 Pulpit Klienta Biura Rachunkowego
enova365 Pulpit Klienta Biura Rachunkowego

Klient biura rachunkowego w zasięgu kliknięcia!

  • Klient Biura Rachunkowego korzysta z Pulpitu enova365 do wystawiania faktur sprzedaży, Proform, faktur dostawy oraz zaliczkowych. Bez konieczności zakupu oprogramowania.
  • Klient biura ma możliwość łatwego wprowadzania dokumentów zakupowych wraz z załącznikami.
  • Przejrzyste prezentacje informacji z działalności, dostęp do rozliczeń podatkowych i eksport przelewów do pliku ułatwiają codzienną pracę.
  • enova365 umożliwia prezentację kluczowych informacji dotyczących prowadzonej działalności, udostępnianie danych rozliczeń podatkowych, generowanie wydruków z obszaru zapisów księgowych oraz środków trwałych. Dzięki temu Klient Biura Rachunkowego ma pełną kontrolę nad swoimi finansami i działalnością.
Odkryj nasze realizacje dla Biur Rachunkowych:
 
  • Wdrożenie Pulpitów Pracownika i Kierownika w sieci sklepów odzieżowych. Dzięki aplikacji kierownicy sklepów zarządzają czasem pracy pracowników, przekazują dane do payroll’u. Mają możliwość ustawienia planu pracy (grafiku) na każdy dzień miesiąca i weryfikacji jego wykonania.
  • Wdrożenie makr obsługujących czas pracy dla dużej liczby pracowników. Rozwiązanie pozwala na przekazywanie danych z systemu do rejestracji czasu pracy klienta biura do systemu rozliczania płac. Wymiana różnego rodzaju plików ogranicza ręczne wprowadzanie danych, przyspiesza dostęp do informacji i zarządzanie nią, a także oszczędza czas pracy.
  • Przygotowanie arkuszy do danych osobowych nowo zatrudnionych pracowników, które umożliwiają szybkie wprowadzenie danych do systemu enova365.
  • Migracja danych nowych klientów.
  • Przygotowanie arkuszy do importu dokumentów sprzedaży/zakupu z innych systemów, na których pracuje klient biura rachunkowego, co umożliwia szybkie ich zaewidencjonowanie i zaksięgowanie w enova365.
  • Migracja BO z innych systemów (również w trakcie trwania roku obrachunkowego).
  • Dostosowanie formatek do dokumentów usprawniających księgowanie.

Wykonaliśmy
już ponad 420 skutecznych wdrożeń enova365

Dowiedz się więcej o tym, jak enova365 może pomóc w transformacji Twojej firmy

Dowiedz się więcej o tym, jak enova365 może pomóc w transformacji Twojej firmy