Skip to content

Ewidencja Czasu Pracy

Ewidencja Czasu Pracy

Dzięki Ewidencji Czasu Pracy w Pulpitach Kierownika i Pracownika w enova365 łatwo i szybko edytujesz i zatwierdzasz czas pracy na projektach i realizowanych zadaniach. Wprowadzony czas pracy zostaje poddany jedno lub dwustopniowej akceptacji. Następnie, po zatwierdzeniu, będzie stanowić podstawę do naliczenia wynagrodzeń i analizy kosztów.

Funkcjonalność

Rozwiązanie Alt One oferuje znacznie więcej niż zwykłe monitorowanie czasu pracy!

  • wprowadzanie i edycja czasu pracy przez pracownika
  • wieloetapowa akceptacja czasu pracy
  • mailowa informacja o zatwierdzonym czasie pracy a także o terminie do kiedy należy zatwierdzić oraz o konieczności uzupełnienia karty
  • blokada edycji czasu pracy przed naliczeniem listy płac
  • kierownik kontroluje wprowadzone dane
  • podział czasu pracy pracownika na projekty już na etapie wprowadzania danych w Pulpicie Pracownika (wersja rozszerzona)
  •  
Alt One Ewidencja Czasu Pracy

Najważniejsze korzyści z wdrożenia narzędzia Alt One do ewidencji czasu pracy:

  • Szybki proces wprowadzania i akceptacji czasu pracy
    Ewidencja Czasu Pracy umożliwia weryfikację i zatwierdzenie godzin pracy z poziomu Pulpitów Pracownika/Kierownika – wystarczy
    kilka kliknięć.
  • Ograniczenie możliwości edytowania po dokonanej akceptacji
    Edycja kart pracy po konkretnej dacie jest zablokowana, nikt spoza działu kadrowego nie może edytować zaraportowanych godzin.
  • Przepływ informacji na bieżąco
    System automatycznie inicjuje mailing z powiadomieniem o zatwierdzonym czasie pracy.
  • Szybkie raportowanie
    Kierownicy widzą faktyczny czas spędzony na konkretnych zadaniach w danych projektach.

Wszystkie te czynniki bezpośrednio przekładają się na zaoszczędzony czas. 

Alt One Ewidencja Czasu Pracy

DLA KOGO?

  • Pracownik – aby samodzielnie ewidencjonował czas pracy
  • Kierownik – do weryfikacji i zatwierdzenia czasu pracy
  • Dział kadr i płac – ułatwienie naliczania płac – na kalendarzu pracownika zapisuje się zweryfikowany i zatwierdzony przez kierownika czas pracy z gotowym podziałem na projekty (wersja rozszerzona)
  • Księgowość – analiza podziału kosztów wynagrodzeń na projekty (rozszerzony plus)
  • Zarząd – optymalizacja procesów kadrowych i księgowych w firmie

Brzmi jak rozwiązanie dla Ciebie?

Z nami dostosujesz system ERP enova365 do swoich wymagań. Skorzystaj z naszych usług już dziś!

Dowiedz się więcej 

Dowiedz się więcej